piątek, 29 sierpnia 2014

Tydzień po


Już od tygodnia zażywam tabletki IQFace i ku mojemu zdziwieniu, oczywiście pozytywnemu, zauważam pierwsze efekty. Tak jak mogłam się tego spodziewać, moje pryszcze nie zniknęły jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki, ale porównując mój stan z teraz i sprzed 7-10 dni widać lekką poprawę. Krostek jest trochę mniej i nie mają one tak dużej skali, jak kiedyś. Nie wiem, czy na pewno uzyskane rezultaty są wynikiem stosowania tych tabletek, ale głęboko w to wierzę. Po aż tylu niepowodzeniach z leczeniem mojego trądziku chyba coś musi w końcu zadziałać.
Osobiście przyjęłam metodę prób i błędów i tak jak pisałam stosowałam różne metody walki z pryszczami na całej mojej twarzy. Niestety, wcześniej nie uzyskiwałam z goła żadnych rezultatów. Co najwyżej były one chwilowe. Postanowiłam więc działać od wewnątrz. A nóż przyniesie to lepsze efekty w leczeniu?

Muszę przyznać, że przed przyjmowaniem tabletek IQFace wstrzymywała mnie moja obawa o skutki uboczne. Jakoś wydaje mi się, że jakieś tam smarowidła i maseczki nie zaszkodzą zanadto mojemu organizmowi, ale już coś, co łyka się codziennie może wywołać radykalne zmiany, niekoniecznie na moją korzyść. Z drugiej strony, tyle mówi się o tym, że na choroby, za jaką uważam mój nieszczęsny trądzik, trzeb a działać od środka, niszcząc ich przyczyny, a nie tylko lecząc objawy. Zwyczajne peelingi, maseczki i toniki bynajmniej nie likwidowały korzeni mojego problemu. Mam głęboką nadzieję, że IQFace usunie cały problem za jednym razem, choćbym miała przyjmować te tabletki jeszcze przez bardzo długi czas. Najważniejsze, że jakiekolwiek efekty już są. To dla mnie dużo. Za parę dni zacznie się normalny rok szkolny i będę chcąc nie chcąc musiała wychodzić z domu. Znów zacznie się sporządzanie co rano przez pół godziny, przed lustrem, tapety na twarz. Jeśli za kilka tygodni będę mogła się jej pozbyć, choćby w jakimś małym stopniu, i tak będę bardzo zadowolona z postępów w leczeniu trądziku.

1 komentarz:

  1. ile tabletek dziennie zazywasz? Tez zamówilam Iqface mam tyle lat co ty i na opakowaniu jedt napisane ze dorosli 2 tabletki dziennie i teraz nie wiem co robic ;/

    OdpowiedzUsuń